carrohanna.blogg.se

välkommen till min blogg. kommer berätta lite om mina dagar. mitt skit liv, och vissa av mina underbara vänner som jag oxå har. :)

tjena, första inlägget. :p

Publicerad 2012-10-13 21:16:14 i Allmänt,

Hejsan alla.
mitt första inlägg på denna bloggen, :)
i denna bloggen kommer jag berätta om mina "problem" så ni kan gärna skicka in tips på vad jag kan göra åt saken. vissa kommentarer kommer jag inte visa, så alla kommer inte vara med. det bross på vad det står på dom . :) aja, jag hade en blogg innan, här kommer länken; http://carrohanna.bloggplatsen.se/
haha! så sjukt dålig.. xd
har haft blogg.se innan.. men den var inte så bra då.. men aja, vi får väl se hur det går nu då.
till mitt liv;
Mitt liv suger just nu, ehm! hur ska jag säga det !? 
En kille i 6A (jag går då i 6B) håller på med mej hela tiden, faktiskt har det gått så långt att jag kanske ska få prata med en kurator + att jag ska gå upp till rektorn, vilket inte är första gången för honom, ifall han behöver gå upp igen.
ni tänker säkert, "varför skriver hon det här" osv.. men jag känner bara att jag behöver liksom få ut det, lite så ni vet. så denna bloggen e gjord för att få ut mina problem .. alltså kommentera inte en massa, palla skriva om det osv.. lär isf inte bloggen då.! :p
hihi. vi får helt enkelt se hur det går med denna, haha! kanske går lika dåligt som den gamla?
vi får väl helt enket se..
poss poss! :* <3

Kommentarer

Postat av: sandie

Publicerad 2012-10-14 08:28:47

Hej carro du ska inte må dåligt kom till mig om det är ngt<3<3<3

Svar: awwi, tack. men jao, jag mår ju skit :( <3 <3
Caroline. xd

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline. xd

går på boxning. är nästan inte rädd för så mycket. är ingen människa som låter någon slå en, gör alltid tillbaka. om någon slår mej slår jag tillbaka eller så gör jag hämnd. jag låter ALDRIG någonting vara.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela