carrohanna.blogg.se

välkommen till min blogg. kommer berätta lite om mina dagar. mitt skit liv, och vissa av mina underbara vänner som jag oxå har. :)

sorry, men frreeedaagg! ;DD

Publicerad 2012-10-19 23:01:28 i Allmänt,

tjena tjena alla.
sorry ifall jag inte blogga igår.. /: 
har typ inte haft tid. men nu gör jag det. xd
och idag började med att jag och sandie va.
och sen träffa vi johan och kevin, och sen åt jag o sandie kebab (kommer bild) och johan o kevin va med.
sen handla vi godis och sånt, sen nu ska jag och sandie ha sovis. :)
imorgon blir det att träffa johan och kevin igen. :D
kommer bli najs.
nu kommer den SNYGGA bilden på mej och sandie.. :p 
 
bye. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline. xd

går på boxning. är nästan inte rädd för så mycket. är ingen människa som låter någon slå en, gör alltid tillbaka. om någon slår mej slår jag tillbaka eller så gör jag hämnd. jag låter ALDRIG någonting vara.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela