carrohanna.blogg.se

välkommen till min blogg. kommer berätta lite om mina dagar. mitt skit liv, och vissa av mina underbara vänner som jag oxå har. :)

Söndag morning

Publicerad 2012-10-14 09:13:00 i Allmänt,

hejsan alla.
vaknade rätt tidigt idag -.-' hihi.
idag ska jag träffa emelie, älskar dej! <3
imorgon är det skola igen. och då ska jag upp till rektorn tror jag ;s
du vet.. jag kanske inte är riktigt redo än, eller jooo!!! jag pallar inte ha någon som går och slår på mej varje dag.
så jag är nog rätt så redo ändå. :o 
btw.. ska käka nue, och sen blir det in i duschen osv.. :p
shit, som jag städade igår.. jag städada HELA huset, UTAN ATT NÅGON BAD MEJ?!
hur dum får man va liksom? min mamma bara; kan du inte va såhär hela tiden?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline. xd

går på boxning. är nästan inte rädd för så mycket. är ingen människa som låter någon slå en, gör alltid tillbaka. om någon slår mej slår jag tillbaka eller så gör jag hämnd. jag låter ALDRIG någonting vara.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela