carrohanna.blogg.se

välkommen till min blogg. kommer berätta lite om mina dagar. mitt skit liv, och vissa av mina underbara vänner som jag oxå har. :)

skit tisdag..

Publicerad 2012-10-16 14:25:53 i Allmänt,

Tjena.. 
sådär seg idag, skola.. läxor, osv.. /:
andra saker (tråkiga) händer. 
skolan today, så fett tråkigt.. :ooo
just nu väntar jag till den 25 för
1. JAG SKA TILL KURATORN SÅ JAG KAN SNACKA MED HENNE.
2. jag får min månadspeng då. xd   yey c:
hemma, rätt jobbigt oxå.
pappa har åkt till huvudstaden Stockholm. och mamma har fått reda på en sak. (vilket inte alla behöver få reda på) -.-'
aja. hoppas ni iaf har haft det gött! eller ni kanske har haft/har det lika dåligt som jag har varje dag? 
ha det iallafall. så ses vi kanske imorgon eller senare ikväll , oj glömde en sak .. är hemma själv ikväll xd
yey! :D
bye mina vänner!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline. xd

går på boxning. är nästan inte rädd för så mycket. är ingen människa som låter någon slå en, gör alltid tillbaka. om någon slår mej slår jag tillbaka eller så gör jag hämnd. jag låter ALDRIG någonting vara.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela