carrohanna.blogg.se

välkommen till min blogg. kommer berätta lite om mina dagar. mitt skit liv, och vissa av mina underbara vänner som jag oxå har. :)

MÅÅNNNDAG! -.-'

Publicerad 2012-10-15 15:22:00 i Allmänt,

 hello mina vänner..
idag e det måndag. och jag har varigt i skolan, gick väl sådär .. 
imorse fick jag snacka med Agneta (som inte gillar mej. :s ) 
och Åsa (min mentor) jag och JOHNY?! ...
shiit. jag skulle alltså sitta och snacka med honom.. 
senare, fick jag reda på att rektorn inte var här på hela veckan -.-' 
alltså snackade jag INTE med honom idag.. jag gick senare till kuratorn och snackade med henne.
senare skulle vi ha gympa, så kom Tobbe och sa att Agneta och Åsa ville snacka med mej och emelie.
och då snackade vi om mailet som emelies pappa skickade i fredags eller lördags.. 
som skulle komma idag. alltså snackade vi ut om det. sen så har vi inte snackat mer om det.
det har blivit lite mycket idag känner jag .. eftersom jag är HELT SLUT nu. men ändå ska jag till boxning
snart, så jag kan inte skriva mera nu, kommer nog ett nytt inlägg imorgon.
PUSS!! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline. xd

går på boxning. är nästan inte rädd för så mycket. är ingen människa som låter någon slå en, gör alltid tillbaka. om någon slår mej slår jag tillbaka eller så gör jag hämnd. jag låter ALDRIG någonting vara.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela