carrohanna.blogg.se

välkommen till min blogg. kommer berätta lite om mina dagar. mitt skit liv, och vissa av mina underbara vänner som jag oxå har. :)

en tråkig , jobbig vanlig onsdags dag..

Publicerad 2012-10-17 20:47:16 i Allmänt,

tjena tjena, mina vänner.
kom på nu att jag inte gjort något inlägg idag. men jao, jag gör det nu ju :)
iallafall, idag har jag bara varigt i skolan.. tråkig skoldag som vanligt, efter skolan. läxhjälp -.-'
gjorde klar min svenska läxa iaf, nu e det bara matten kvar.. sen är jag äntligen klar med det.
efter läxhjälpen gick jag hem. och satte mej vid datorn (som jag ångrar nu, jag kunde gjort matten istället)
ska nog sluta på boxningen, tyvärr. men jag har redan 2 gympapass och fett mycket läxor. som oxå behövs den tiden till.. och sen är det ju kompisarna oxå. ;) och sen tycker jag inte det e lika kul längre, heller.
imorgon är det tråkig skoldag IGEN.. torsdag , sen bara fredagen, o sen ÄNTLIGEN HELG ! :D <3
aja, nu måste jag fixa saker till imorgon. sen blir det nana.. 
poss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline. xd

går på boxning. är nästan inte rädd för så mycket. är ingen människa som låter någon slå en, gör alltid tillbaka. om någon slår mej slår jag tillbaka eller så gör jag hämnd. jag låter ALDRIG någonting vara.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela